توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟
سرخط خبرها

اطلاعاتی جدید از طراحی و مشخصات ناتینگ فون (۲a)

  • کد خبر: ۲۰۰۴۶۸
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
اطلاعاتی جدید از طراحی و مشخصات ناتینگ فون (۲a)
یک منبع آگاه اطلاعاتی درباره گوشی مقرون‌به‌صرفه ناتینگ منتشر کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - براساس این اطلاعات، احتمالاً طراحی دوربین دوگانه ناتینگ فون (۲a) به‌صورت افقی خواهد بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که پردازنده این گوشی دایمنسیتی ۷۲۰۰ باشد.

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، احتمالاً شرکت ناتینگ چینش دوربین گوشی جدید خود را تغییر می‌دهد. چینش لنز‌ها در گوشی‌های قبلی این شرکت به‌صورت عمودی بود؛ حالا به‌نظر می‌رسد که ناتینگ فون (۲a) دارای یک ماژول دوربین افقی در قسمت مرکزی پنل پشتی است و ظاهراً دو لنز دارد. همچنین در اطراف این ماژول، ۳ نوار نوری یا گلیف با طراحی جدید وجود دارد.

برخی از مشخصات احتمالی ناتینگ فون (۲a)

براساس شایعات اخیر، گوشی بعدی شرکت ناتینگ علاوه بر اینکه از یک طراحی جدید بهره می‌برد، احتمالاً به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ مجهز خواهد بود. منبع دیگری در توییتر که برای اولین‌بار وجود ناتینگ فون (۲a) را فاش کرده، تصویری را منتشر کرده است که ظاهر دوربین دوگانه این محصول را در کنار یک فلش LED نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که این گوشی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر از مدل‌های قبلی عرضه شود.

دور دوربین توسط سه نوار نور LED گلیف احاطه شده است. این نوار‌ها از آنچه در ناتینگ فون (۱) و ناتینگ فون (۲) دیده‌ایم، بسیار کوچک‌ترند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این نوار‌ها همچنان از نوتیفیکشن‌ها و شخصی‌سازی پشتیبانی می‌کنند.

انتظار می‌رود ناتینگ فون (۲a) از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۷۲۰۰ SoC، یک تراشه هشت‌هسته‌ای که اوایل ۲۰۲۳ معرفی شد، استفاده کند. این تراشه دارای دو هسته Cortex-A۷۱۵ با فرکانس بالای ۲.۸ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A۵۱۰ است. همچنین در این گوشی پردازنده گرافیکی Mali G۶۱۰ MC۴ تعبیه شده است.

شرکت ناتینگ گوشی جدید خود را با نام رمز «پکمن» نام‌گذاری کرده که با سنت این شرکت در استفاده از نام ویدیوگیم‌های کلاسیک برای تلفن‌های خود مطابقت دارد؛ پیش‌ازاین ناتینگ فون (۱) «Spacewar» و ناتینگ فون (۲) «Pong» نام گرفته بودند.

شرکت ناتینگ در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفندماه ۱۴۰۲) برگزاری رویدادی در اسپانیا با شعار «چیزی برای دیدن وجود ندارد» را تأیید کرده است. احتمالاً در این رویداد شاهد معرفی ناتینگ فون (۲a) باشیم.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->